Het is za 04 sep 2010, 22:54
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Pagina 5 van 7[ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Antwoord op onderwerp

Olivier Van De Walle

european champ mx2

Berichttitel: Re: VMCF Scherpenheuvel 1 Augustus
BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 17:09
Wesley
in verband met het prijzengeld ben ik wel akkoord,ik kom ook rijden,prijzengeld of niet
maar ben niet akkoord met het feit dat jij denk dat de inters in vlm zoveel sneller zijn,da is mss zo op de zandparcours,maar denk op de harde da ge lelijk zou verschieten,vergeet niet dat tom van loon ook eens een jaar bij ons is komen rijden,was de jaren ervoor ook top in vlm,maar is bij ons toch ook geen kampioen geworden,was er wel dicht bij,maar dat wil ook zeggen dat de rest nie moest onderdoen,denk da het niveau bij de inters wel overal beetje gelijk is,enkel is de kern van topper mss iets groter bij jullie,en dit geldt volgens mij bij elke reeks in elke bond,de eersten zullen overal wel goed meedraaien,enkel zijn er in sommige bonden mss 10 man die de snelheid hebben van de kopmannen terwijl in andere bonden er mss 4 of 5 zijn en da is volgens mij enkel het verschil,maar qua snelheid rijden de eersten toch overal wel snel
Olike #102
Profiel

Wesley Vlaselaers

80cc pilot

BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 17:20
Olivier Van De Walle schreef:
Wesley
in verband met het prijzengeld ben ik wel akkoord,ik kom ook rijden,prijzengeld of niet
maar ben niet akkoord met het feit dat jij denk dat de inters in vlm zoveel sneller zijn,da is mss zo op de zandparcours,maar denk op de harde da ge lelijk zou verschieten,vergeet niet dat tom van loon ook eens een jaar bij ons is komen rijden,was de jaren ervoor ook top in vlm,maar is bij ons toch ook geen kampioen geworden,was er wel dicht bij,maar dat wil ook zeggen dat de rest nie moest onderdoen,denk da het niveau bij de inters wel overal beetje gelijk is,enkel is de kern van topper mss iets groter bij jullie,en dit geldt volgens mij bij elke reeks in elke bond,de eersten zullen overal wel goed meedraaien,enkel zijn er in sommige bonden mss 10 man die de snelheid hebben van de kopmannen terwijl in andere bonden er mss 4 of 5 zijn en da is volgens mij enkel het verschil,maar qua snelheid rijden de eersten toch overal wel snel

sorry olivier als ik me verkeerd uitdrukte het ga nie over sneller zijn in vlm of vmcf da bedoel ik nie ik wil zeggen als je als inter dan toch graag veel geld verdient zijn er andere plaatsen dan vmcf he maar dan ga je ook nie elke week zo gemakkelijk winnen he, maar wil zeker nie zeggen dat in de vmcf nie hard gereden word.
maar het is voor de organisator ook nie prettig om al dat gezaag hier te horen terwijl die mens daar mieschien al maanden voor bezig is he !! En onthou zonder piloten geen cross maar zonder organisator ook nie he ;)
side-car team derboven-vlasselaers
Profiel

Billy Mees

125cc junior EK

BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 18:18
@wes vbm vlm mclb vmcf zal het wel allemaal rond de 100euro liggen zelle, het zal geen 30euro verschil zijn per reeks in iedere bond denk ik
Profiel

Wesley Vlaselaers

80cc pilot

BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 20:21
Billy Mees schreef:
@wes vbm vlm mclb vmcf zal het wel allemaal rond de 100euro liggen zelle, het zal geen 30euro verschil zijn per reeks in iedere bond denk ik

hierzie onze tiense billy word ook wakker :) ik bedoel geen amateursbond he bmb ,frans kampioenschap(zeer goe betaald ),duitse wedstrijden en als da dan nog nie genoeg opbrengt voor het stickersetje of het laatste nieuw kostumeke dan zijn er nog altijd de grand prix he :lol: ma gij krijgt als ge komt van de scherpenheuvelse organisator een pakske friet me he bouletteke ;)
Profiel

Mario Vandaele

european champ mx2

BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 21:52
Als de inrichter nu eens gewoon alle reeksen hun prijzengeld uitbetaalde dan krijgt hem ook al die kritiek niet, nog nooit meegemaakt, het is ook hier maar mogelijk zekers, en het is niet dat ik reken op dat drinkgeld hoor!
Hopelijk is alles in orde op deze lowbudget cross, parkoers springbergen?,sproeien?,vlaggemannen?,EHBO?, of word er ook hier op bespaart? het is maar een vraag he, en vriendelijk bedoeld.

De kritiek op de inters is voor niets nodig, want zonder inter reeks geef je beter geen cross, want zij zorgen toch voor het topspektakel.
Profiel

Wesley Vlaselaers

80cc pilot

BerichtGeplaatst:vr 30 jul 2010, 22:36
Mario Vandaele schreef:
Als de inrichter nu eens gewoon alle reeksen hun prijzengeld uitbetaalde dan krijgt hem ook al die kritiek niet, nog nooit meegemaakt, het is ook hier maar mogelijk zekers, en het is niet dat ik reken op dat drinkgeld hoor!
Hopelijk is alles in orde op deze lowbudget cross, parkoers springbergen?,sproeien?,vlaggemannen?,EHBO?, of word er ook hier op bespaart? het is maar een vraag he, en vriendelijk bedoeld.

De kritiek op de inters is voor niets nodig, want zonder inter reeks geef je beter geen cross, want zij zorgen toch voor het topspektakel.

ok ergens begrijp ik de twee kanten maar heb je ook gelezen dat de opbrengst ook voor de jeugdwerking is daar worden de inters gemaakt he trouwens die mannekes krijgen nergens geen sponsering zoals de inters hoor maar sommige inters denken dat de wereld aan hun ..... hangt he ik zeg wel sommige he want er zijn trouwens inters in de vmcf die hun inzetten voor stages voor deze jonge gastjes dus ik scheer nie iedereen over dezelfde kam he trouwens mij maakt het nie uit wie wel of nie prijzengeld krijgt ik kom zondag zijspann rijden en betaal graag 30e dagvergunnig ook al heb ik een vlm vergunning op cafe gaan kost ook geld :)
Profiel

Guy Dick

mx all time winner

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 07:48
bij MX Dourte stroomt de sponsoring toch binnen... :D

zeg hoe laat is de pechtraining? ik heb nu ook geen goesting om midden in de nacht op te staan om een half uurtje op die moto te zitten...
oldtimer 4ever
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Profiel

Billy Mees

125cc junior EK

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 11:11
mario volllleeeedig mee eens wa jij verteld hier
Profiel

Eddie Boot

mx2 wk rookie

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 12:16
de gemiddelde inter gaat net iets harder dan de rijders in de andere klasse en dat maakt de wedstrijddag aantrekkelijk voor het gem. publiek . dat wat harder rijden heeft ook 1 nadeel en dat is dat het rijden qua slijtage ook meer kost . zelf de inters zullen van het prijzen geld niet rijk worden en is zelfs meestal geneens kosten dekkend . als alle inters nu op deze wedstrijd de helft langzamer gaan rijden kost het ook minder ,maar of dit de wedstrijd ten goede komt . en aan ieder die niet gelooft dat het crossen bij de meeste inters (bij iedereen die hard rijd) meer kost door meer slijtage ,zou ik zeggen geef je motor eens een paar dagen aan zo,n persoon . :) ben eigenlijk niet zo ongerust in de financiele situatie van mc lille .
Profiel

Petrus De Winter

125cc rookie

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 14:53
Ben naar de oldtimers gaan kijken , dat was daar dik in orde , parcoer , rode kruis , parking ,sprinbergen .
Ik moet zeggen als ik dat hier lees , niemand komt , wel ik moet zeggen om 15.uur waren er al een heel pak piloten daar .
Profiel

Guy Dick

mx all time winner

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 15:51
@mario vandaele: een nadenkertje: hoeveel prijzengeld krijgen de vmcf-inters bij deelname aan een VBM-wedstrijd of sterker nog, bij de recreatierijders MCLB???

Daar moet je geld MEEBRENGEN om te mogen rijden...
oldtimer 4ever
Profiel

Luc Smolders

european champ mx2

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 16:43
ben vandaag gaan kijken naar de oldtimers ik heb kennis gemaakt met de werner eerst was het een naam op het forum nu heb ik hem in levende lijf gezien en ik moet zeggen dat het een toffe peer is en met veel kennis over de cross praat en zeker het gashendel open zet ik hoop dit jaar nog eens te kunnen verschijnen bij de oldtimers heb een prachtige dag gehad
Profiel

David Nelen

125cc junior EK

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 17:14
Weet iemand de timings van morgen?? :D
Profiel

Werner Castelyns

mx all time winner

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 17:22
Net thuis van een prachtige dag!

't Was een aangename kennismaking Luc, we moeten dat nog eens méér doen (één probleem, waar vinden we tijd?).

Ruim honderd oldtimers in Scherpenheuvel en ze hadden het perfect naar hun zin!
Het schenkt ook voldoening om te mogen constateren dat er steeds méér VMCF rijders "gebeten" worden door het oldtimervirus.
Joël Robert op 't oude forum

www.katesretropage.be
Profiel

Joeri Van Malderen

125cc rookie

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 18:07
weet er soms iemand de uitslagen van de ollies thx grts vanuit frankrijk joeri6
Profiel

Rene Van Tricht

mx2 amateur champ

BerichtGeplaatst:za 31 jul 2010, 23:39
Ben er vandaag fotos gaan maken van de oldtimers, en alles was er dik in orde,ben tevreden naar huis gereden, om er morgen terug hopelijk een mooie dag van te maken.
Gr. Rene
Profiel

Petrus De Winter

125cc rookie

BerichtGeplaatst:zo 01 aug 2010, 19:32
Heb mij goed geamuseerd , weinig gekwetsten ( de mensen van het rode kruis hebben zich verveeld ), parcoer in orde niet al te veel stof en 302 piloten ( zonder prijzengeld )maar niemand die daar over klaagde .
Profiel

Guy Dick

mx all time winner

BerichtGeplaatst:zo 01 aug 2010, 20:52
Zelfs ik heb niets te zagen dus dan kan het alleen maar super geweest zijn... Ik heb mij de hele dag goed geamuseerd voor mijn eerste wedstrijd dit jaar

Maar ik heb al wat te zagen over één van de eerstvolgende wedstrijden dus be prepared :D :D :D
oldtimer 4ever
Profiel

Kenny Kieschnick

mx2 amateur champ

BerichtGeplaatst:zo 01 aug 2010, 21:05
Ik heb mij geamuseerd vandaag maar tligt toch ook wa op mijne lever ze....
Het prijzengeld daar zwijgen we over want dat wist ik op voorhand en ik cross voor meer dan dat, maar dan komt erbij dat er zaterdag oldtimercross is + trainingen (kassa kassa) en dan blijkbaar ng niet genoeg verdienen voor nen DEFTIGE beker voor de modiumplaatsen (of een boer te late sproeien in de pauze)... zo gaak volgend jaar ook ne cross geven ;) dan kan ik ook ne fun mover kopen
dit is mijn onderschrift ... denk ik
Profiel

Gerrit Dourte

125cc rookie

BerichtGeplaatst:zo 01 aug 2010, 21:13
Ik ben mijne gsm verloren(of beter gezegd laten liggen in de tent ) het was vandaag rond 18 u , een rode samsung .
Indien iemand wat info heeft laat gerust iets weten (of misschien alleen het kaartje gevonden zou ook al super zijn).
Wij hebben ons in ieder geval ook weer super geamuseerd (juist onze Yente met de zwaar verstuikte vinger van in de trainingen , en zodoende niet 100% in de 2 reeksen .
@ Kenny Fun Mover valt wel in de smaak he !!
En ja de bekertjes vielen wel wa klein uit maar ja , opbrengst gaat naar de jeugd zoals ik vernomen heb .....dus das goe !!
MX Dourte
Profiel
Antwoord op onderwerp
Pagina 5 van 7[ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende